11 February, 2009

yeay... Berita baik untuk anak-anak Tingkatan 1 dan Tingkatan 4


update
, 12.03tgh/14 Feb:

Pelajar-pelajar yang mengambil SPM pada atau sebelum 2008 sila ambil perhatian
.
Tawaran pinjaman ini adalah terbuka untuk:
  1. Ijazah Sarjana Muda di IPTA/IPTS
  2. Diploma di IPTA/IPTS
  3. Sijil Politeknik/ Kolej Komuniti
Keterangan lanjut baca kat sini
Sila ambil perhatian tarikh tutup ialah pada
1 April 2009.

Maklumat ini saya dapat daripada sini


nota:

anak-anak SMKSi tolong panjangkan berita ini kepada senior-senior dan super senior anda
.

___________________

posting asal
:

anak-anak Tingkatan 1 dan Tingkatan 4

mula-mula baca di sini
kemudian ke sini


anak-anak yang mengambil SPM tahun 2008
sila lawat di sini
dan juga ke sini

nota:
posting ini lahir daripada emel yang dihantar oleh seseorang yang memakai nick "ibu prihatin". Kepada
"ibu prihatin" blog ini merakamkan terima kasih.

3 comments:

Shamimi said...

Slm.
Terima kasih melawat blog sy yg terseberapa nie...
Tak silap saya cikgu nie mak kepada Hamizah kn?

Haniffah Yusoff said...

Tak silap saya...

apa salah guna "Cikgu nie mak kepada Hamizah ke?"

:))) acah je.. dah tentu awak dah tengok gamba Hamizah dlm blog neh kan?

Selamat datang dan mana2 yang patut saya perbaik tuh bagitaulah melalui e-mail. Orang baru berblogging tentu banyak kekurangan.

Shamimi said...

Saya kenal Cikgu dari blog Hamizah...
Dia selalu posting gambar- gambar family cikgu yang sentiasa happy...